sobota, 22 czerwca 2013

Branso elastic - czyli nadrabiam , nadganiam.


Czas nadrobić zaległości!
A znów mi się ich nagromadziło tak wiele...cóż, chciałabym mieć jakąś cudowną machinę do zaginania czasu, bo cierpię na ewidentny jego deficyt. Działam w moim warsztacie, staram się zawsze udokumentować wyniki tych działań, ale na opublikowanie ich tutaj już - jak widać - czasu mi brakuje.

Obiecuję poprawę! 

A tutaj pierwsza z listy oczekujących.
Bransoletka z elastycznych sznurków, a właściwie to gumek. Wypleciona techniką makramową, którą odkrywam na nowo. W podstawówce i potem w liceum plotłam i plotłam, a potem jakoś tak zarzuciłam sznurki, a to tak wspaniała i dająca tyle możliwości technika :) 
Pomysł na taką bransoletkę już od dłuższego czasu chodził mi po głowie. 
Wykończona jest baskiem filcu, na który naszyłam zawieszkę w kształcie liry.
Model prototypowy - można spodziewać się więcej, w różnych kolorach i z różnymi motywami :)
Dzięki temu, że jest z gumek, bardzo wygodnie się ją zakłada.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz